Page 86

March 19th, 2012, 3:50 pm

Average Rating: None

Rate It:

Author's Comments:

Reply zachface, March 19th, 2012, 3:50 pm

Ugh this page.

Dumb references and inside jokes all up in here.

Reply Advertisement, December 11th, 2017, 6:34 pm

User's Comments:

Reply ThisIsAGuestName (Guest), March 19th, 2012, 4:06 pm

I see Dave and John.
You silly goose.

Reply zachface, March 19th, 2012, 4:10 pm

Dang, ya got me

Reply bunkun, March 19th, 2012, 4:10 pm

WHOA ARE WE GONNA FIND STUFF OUT YEH THIS IS GOOD
the bottom panel omg the way Avery is walking...SO CUTE. FKJHFDJF SO CUTE
your bgs are looking awesome!!!! :D <3<3<3

Reply Siphou, March 19th, 2012, 4:44 pm

The Walking Store...
Aww what are John and Dave shopping for?? Lingerie??

Reply zachface, March 19th, 2012, 6:42 pm

@ Siphou I used to work at a "The Walking Store". and no, they are shopping for penis ouija boards and capes.

Reply zachface, March 19th, 2012, 6:43 pm

@Nikki Thank you for always checking my updates and saying all the nicest things.

Reply 3o-s-knight, March 19th, 2012, 6:50 pm

Oh god
I'm both so excited and yet kinda sad to find out what's going on with avery's parents :'UUU it's just, a girl who finds it hard to talk about herself is a sad sweet girl...oh avery how awesome and heroic you are..!! Love this page, I'm too dumb to see all the references, but I love the details, layouts and expressions...charming as always :))

Reply jono-deno, March 19th, 2012, 7:49 pm

this kid is sweating up a storm

Reply thryn, March 19th, 2012, 10:37 pm

oh man these lines are looking so nice and sharp AND THESE BGS ARE AMAZING sdflbhfsdlfhbsdf wahhh so mysterious I AM SO CURIOUS WHERE THIS IS GOING TO GO avery....you are mysterious...

Reply emicago, March 20th, 2012, 8:57 pm

ajglk john and dave in the corner CUTIES

gh but they can't sway me from avery and walt EVEN CUTER GHLGJK
avery i am sitting on the edge of my seat here TELL ME YOUR SECRETS, STOP BEING SO DELIGHTFULLY YET STILL FRUSTRATINGLY ENIGMATIC SOB

ahh that little mmhmm just gosh i would never be able to keep my cool around this gal, walt you get my utmost respect and praise

Reply Mimi-Evelyn, March 21st, 2012, 5:26 am

Waah , traumatic past revelations coming up i can feel it ^^ GO GO GO with the updates!

Reply Raichi, March 21st, 2012, 11:34 am

yay they're bonding~

Reply RadicalTrain, March 24th, 2012, 10:50 pm

LET'S TALK ABOUT CATS. I'm okay with this.

Post A Comment